sobota, 25 stycznia 2014

Siły ciemności - zapowiedź

Autor: Nora Roberts
Tytuł oryginału: Dark Witch
Liczba stron:
Wydawca: Prószyński i S-ka
W sprzedaży od: 11.03.2013
Cena: 36.00 zł
 
 
 
Pierwszy tom nowego bestsellerowego cyklu romansów Nory Roberts.

Iona Sheehan dorastała w obojętnej rodzinie i od zawsze pragnęło bliskości i akceptacji. Dopiero od babci ze strony matki dowiaduje się, gdzie znaleźć jedno i drugie – w kraju bujnych lasów, głębokich jezior i wiekowych legend. W Irlandii. A dokładnie w Hrabstwie Mayo, gdzie w ludziach od pokoleń płynie krew i magia jej przodków – i gdzie czeka jej przeznaczenie.

Iona przyjeżdża do Irlandii wyposażona jedynie we wskazówki babci i niewyczerpany optymizm. Niedaleko luksusowego zamku, w którym spędza pierwszy tydzień, odnajduje kuzynostwo, Brannę i Connora O’Dwyer, którzy – wszak rodzina to rodzina – zapraszają ją do swojego domu i życia.
Iona dostaje pracę w lokalnej stadninie i poznaje jej właściciela, Boyle’a McGratha. Kowboj, pirat, dziki jeździec – jest on uosobieniem jej wszystkich najskrytszych fantazji.
Iona zaczyna rozumieć, że właśnie tutaj może zbudować swój dom i żyć tak, jak chce – i bez pamięci zakochuje się w Boyle’u. Jednak w rzeczywistości nic nie jest takie, jak się wydaje. Pradawne zło od stuleci wije się wokół drzewa genealogicznego Iony i ktoś wreszcie musi położyć mu kres. Rodzina i przyjaciele ramię w ramię staną do walki, aby obietnica nadziei i miłości nie umarła…
 
Opis pochodzi z oficjalnej strony  i tu można kupić KLIK

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Z resztą wszystkie powieści Nory są świetne. I już nie mogę się doczekać premiery.... Pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam wielką chęć przeczytać "Siły ciemności: :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaś do kupienia - sama Roberts wykończy mnie finansowo...

    OdpowiedzUsuń
  5. MOŻE będę to mieć ;-)
    Agnesto

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czytałam, jak każda książka NR bardzo wciągająca, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie nieco rozczarowała... czekałam na nią, siedziałam jak na szpilkach, a potem gładziłam parę dobrych chwil, by się nacieszyć. Owszem, jest książką dobrą, ale spodziewałam się czegoś znacznie lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam. Polecam :) Czekam na drugą część:)))

    OdpowiedzUsuń